Administratívne činnosti
- Príprava podkladov na vaše obchodné rokovania a stretnutia
- Vypracovanie rôznych písomností a tvorba dokumentov (letáky, brožúrky, články, podklady)
- Prípravy vašich služobných ciest (bookovanie hotelov, seminárnych miestností a pod.)
- Vybavovanie telefonátov v čase vašej neprítomnosti
- Práca s balíkom MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- vytvárať hromadnú korešpondenciu (písomnú alebo mailovú),
- vytvárať a spravovať tabuľky, štatistiky, databázy a grafy v programoch MS Excel ,
- vytvárať prezentácie v programe MS PowerPoint, - Príjmanie telefonátov
- Telefonická a emailová komunikácia s klientom alebo obchodným partnerom,
- Získavanie spätnej väzby od zákazníkov a priprava reportov
- Vypracovávanie cenových ponúk pre vašich klientov
- Vybavovanie Vašich objednávok
- Vystavovani faktúr a priprava podkladov pre vašu účtovníčku,
- Vedenie Vášho kalendára alebo diára – dohadovať schôdzky a včas na ne upozorňovaťv
- Prepisovanie audionahrávok
- Spravovanie Vášho firemného profilu na sociálnych sieťach,
- pomáhať v súkromných záležitostiach, napríklad vybrať darčeky podľa zadaných kritérií, rezervovať vstupenky na kultúrne podujatia, cestovné lístky a podobne