Administratívne činnosti

  • Príprava podkladov na vaše obchodné rokovania a stretnutia
  • Vypracovanie rôznych písomností a tvorba dokumentov (letáky, brožúrky, články, podklady)
  • Prípravy vašich služobných ciest (bookovanie hotelov, seminárnych miestností a  pod.)
  • Vybavovanie telefonátov v čase vašej neprítomnosti
  • Práca s balíkom MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
    - vytvárať hromadnú korešpondenciu (písomnú alebo mailovú),
    - vytvárať a spravovať tabuľky, štatistiky, databázy a grafy v programoch MS Excel ,
    - vytvárať prezentácie v programe MS PowerPoint,
  • Príjmanie telefonátov 
  • Telefonická a emailová komunikácia s klientom alebo obchodným partnerom,
  • Získavanie spätnej väzby od zákazníkov a priprava reportov
  • Vypracovávanie cenových ponúk pre vašich klientov
  • Vybavovanie Vašich objednávok
  • Vystavovani faktúr a priprava podkladov pre vašu účtovníčku,
  • Vedenie Vášho kalendára alebo diára – dohadovať schôdzky a včas na ne upozorňovaťv
  • Prepisovanie audionahrávok
  • Spravovanie Vášho firemného profilu na sociálnych sieťach,
  • pomáhať v súkromných záležitostiach, napríklad vybrať darčeky podľa zadaných kritérií, rezervovať vstupenky na kultúrne podujatia, cestovné lístky a podobne